Hoeveel kost het ongeveer om een grote winkelkast te laten logen?

Ik wil graag voor niet teveel geld een grote buffetkast kopen, (ca. 2.20 cm x 2 m x 50 cm) met deurtjes onder, daarboven laatjes en boven deurtjes met glas.

Ik hou van oude meubels en vind ze het mooist als ze van alle verf ontdaan zijn, dus het blanke (grenen) hout zichtbaar is.
Nu zijn er op Marktplaats best leuke oude kasten te vinden, bv. met eenvoudig houtsnijwerk en/of facet geslepen glas, maar die zijn vaak donker gebeitst of geverfd. Als ik er zo eentje zou kopen en laten logen zou het precies zijn waar ik naar op zoek ben.

Hoeveel het kost ongeveer om zo'n grote kast te laten logen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat is logen?

Het beste antwoord

Ik heb met deze vraag gegoogled. Ik kom uit met zo een grote kast op een prijs tussen de 350 tot 500 euro.