Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar oude kapotte versleten ladekastjes! Waar kan ik deze vinden?

Ik klus zelf kastjes in elkaar, en nu heb ik oude lades nodig! Bij de milieustraat kan ik niks ophalen. Waar kan ik oude kastjes vinden????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
828
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat nog leuker is om ze zelf te maken: Koop een ladekastje en schuur het een beetje. Sla met een hamer een beetje deuken ofzo... Kan eventueel ook erop gooien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

probeer marktplaats.nl, speurders.nl, rommelmarkten op zondag,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of buurtlink... + trouwens =)
kringloop, meer dan zat voor paar euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In kringloopwinkels kan je voor een habbekrats oude kastjes kopen. Waarschijnlijk geen losse lades, maar als je de lades kunt hergebruiken weet je vast ook wel wat met de omhulsels te doen!
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Bij de vuilstort of gewoon een advertentie zetten in een lokaal krantje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie regematig dit soort meubelstukken langs de weg/bij vuilcontainers staan, op dagen dat grof vuil wordt opgehaald. Rijd op zo'n dag eens een rondje door een wijk met hoogbouw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bijna nergens meer zo.
Ivana
12 jaar geleden
Ja hoor. Genoeg te vinden onderaan de flat. Ik heb er ooit een nieuwe bureau-stoel vandaan gehaald. Eens in de maand zijn hier opkopers die de straten afschuimen voordat het grofvuil wordt opgehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien hangt het af van waar je woont? Bij mij staat regelmatig vanalles.
Oude kapotte kastjes zul je moeten zoeken langs de weg als het grof vuil wordt opgehaald. Officieel mag je die spullen eigenlijk niet meenemen.
Maar andere kastjes, met als voordeel betere kwaliteit en toch goedkoop, op rommelmarkten en braderieën.

Verder afhankelijk van waar je woont bij speciaalzaken waar van allerlei 2e hands spullen verkocht worden zoals "Vindingrijk" en organisaties zoals:
Emmaus, Vincentiusvereniging, SOS.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is dat dan nog: ophalen grof vuil???
Ivana
12 jaar geleden
@ monopoyolo: In iedere zichzelf respecterende gemeente!
Laat evt je adres achter bij bejaardenhuizen, de mensen kunnen dan als ze willen contact met je opnemen.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding