Hoe krijg je typex uit een spijkerbroek?

Ik heb per ongeluk 2 druppeltjes typex op mijn broek gemorst, in de was gaat t er niet uit.
Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
6.5K

Antwoorden (9)

Normaal gesproken krijg je het wel weg met terpentine. Maar omdat hij al in de was geweest is, kon het wel eens lastig worden...
12 jaar geleden
Nagellakremover?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terpentine kan volgens mij wel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan de lucht laten drogen en eraf krappen. Hierna met een nagelborstel eroverheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als het er echt niet meer afgaat, even inkleuren met blauwe viltstift!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheermesje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dep de Tippexvlek met wasbenzine, vervolgens goed uitspoelen en wassen zoals u gewoon bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit werkt!
tipp-ex verdunner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb op een leren etui van de hema zitten spelen met typex... wat bij mij geholpen heeft is hand sanitizer op het oppervlak doen en dan met een nagel borsteltje erover heen gaan. ik zou zeker niet (wat is met mijn domme kop heb geprobeerd) met nagellakremover of uberhaupt aceton het er proberen uit te krijgen. het haalt de kleur eruit.
*ik
Toegevoegd op 15 mei 2020 07:40: tekst