Hoe geraak ik aan textiel met engeltjes opdruk?

ik hou ontzettend veel van engeltjes, en zou graag een dekbedovertrek hebben met puttie-afbeelding.
is dat te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (4)

Je kunt misschien een effen dekbedovertrek laten bedrukken bij bv copycentre.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op markplaats kan je vele stoffen met engeltjes vinden en ook enkele dekbedovertrekken heb ik daar gezien. Misschien een ideetje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even wachten nog, tegen de kerst komen vaak de mooiste stofjes in de winkels en op de markt met engeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.spoonflower.com kun je alle mogelijke stofpatronen bestellen, je kunt zelfs je eigen ontwerp uploaden en laten drukken.