Voorzichtig met een mesje of met je nagels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt dit met een vochtige hete doek met een druppeltje afwasmiddel verwijderen.
doek er even ophouden en dan kun je het voorzichtig wegvegen.

Toegevoegd na 4 minuten:
je kunt na het bevochtigen ook met je vingertoppen (niet met je nagels i.v.m. krassen) er over heen wrijven.
dan rolt de plakband zich vanzelf tot een rolletje door de warmte.
12 jaar geleden
proberen het eraf te trekken, wat er dan nog zit, meestal lijm, met een droog doekje , zo nodig even de föhn erop, dat maakt de lijm warm, waardoor het er makkelijker afgaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de fohn,,ideaal gaat dat.+1
Je kunt een beetje terpentine op een doekje doen en het er daarmee vanaf proberen te halen.
Als je geen terpentine in huis hebt kun je ook, zoals j5m al zei, een vochtige hete doek met afwasmiddel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de lijmresten kun je verwijderen met babyolie of lampenolie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lijm van plakband kun je in wasbenzine oplossen.
Lijmresten kun je dan ook met wasbenzine weg poetsen.

Terpentine kan de verf van je whiteboard oplossen als je er te lang mee poetst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Via onderstaande pagina kun je achterhalen wat het verschil is tussen wasbenzine en terpentine:

http://www.goeievraag.nl/vraag/verschil-tussen-terpentine-wasbenzine-allebei.77231

Toegevoegd na 2 minuten:
En deze links leggen het duidelijk uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stickerverwijderaar kan ook wel eens helpen denk ik.