Zijn horizontale stangen stevig voor bedbodem?

Ik ga voor het eerst een eigen bed kopen (tweepersoons) en ik maak me zorgen over de stevigheid van sommige modellen.
Soms hebben ze alleen een verticale stang in het midden of twee horizontale stangen. Maar die horizontale stangen hebben toch helemaal geen steun in het midden? Zakken die niet gewoon door?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (3)

bij normaal gebruik zakken deze niet door, bedden worden uitgebreid getest voordat ze in de winkel komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook zelf als je het niet vertrouwd een extra verticaal steunbalkje onder de latenbodem plaatsen.
Bedden en lattenbodems worden echt wel gecontroleerd op hun stevigheid hoor.
Zolang je het bed niet gebruikt als trampoline ;P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onlangs heb ik een logeerbed gekocht voor iemand die hier regelmatig een keer slaapt. Dit bleek geschikt voor kinderen tot zo'n 80kg wat ons niet was verteld. We hebben in de zijstangen, waar de lattenbodems op steunen, elk een gaatje geboord en er toen een stevige metalen stang hier in gekaakt. Deze was te koop bij een beddenzaak. Sindsdien gaat het prima en voorheen is diegene er een keer doorgezakt. Dus ja, ht geeft echt steun.