Ik wil mijn kamer gaan veranderen. Hij is erg klein en er kan dus niet veel in. Hoe kan ik een leuke tienerkamer maken en zijn daar idee-sites voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Het beste antwoord

Een hoogslaper, op 3 wanden een lichte kleur behang/verf en op 1 wand een vrolijke kleur. Hang aan 1 wand een grote spiegel, dan lijkt je kamer ruimer. zorg ook voor goede verlichting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met een hoogslaper kom je een heel eind. Maak er een leuk zitje onder of zet je bureau daar neer. Met leuke plantjes of kaarsjes maak je je kamer nog leuker. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook van plan om mijn kamer een grote make-over te geven. Ik heb nu nog steeds een vervelende hoogslaper aangezien mijn kamer zo klein/smal is. Ik ben van plan om nu gewoon een laag bed te doen met eventueel kastjes eronder om me zooi in te dumpen. Die wil ik dan met de lengte zijde aan de raam kant zetten en dan dan nog een nieuw smal bureau op de huidige plaats van mijn bed.

Maar goed dat is een beetje een moeilijk voorbeeld. Maar door alleen al meubels een andere plek te geven, lijkt je kamer al heel erg veranderd.
Ben je misschien fan van een of andere artiest ofzo? Anders kan je daarvan allemaal foto's en posters op hangen of wat leuks doen met (kerst)verlichting door bijvoorbeeld van die sliert lampjes ergens in/rondom je kamer hangen. Het is maar wat jij leuk vindt.

Je kan heel simpel naar Ikea(.nl) gaan voor inspiratie of überhaupt in van die woon folders, daar zie je vaak volledig ingerichte kamers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens een kijkje nemen bij Ikea. Daar hebben ze inrichting speciaal voor kleine kamers. Met een hoogslaper en een leuk bankje eronder, bureautje erbij. Ziet er super gezellig, leuk en praktisch uit. Je kunt er vast veel inspiratie op doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk is op girlscene dan staan daar leuke topics en fotos van iedeen succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan niet te veel kleine spullen neer te zetten maar alles overzichtelijk ordenen. Anders lijkt het al snel heel rommelig en nog kleiner.