Als de wierook neervalt, komt er dan brand? En met welk lijm moet je zo'n harde plastic (weet de materiaal niet) wierook houder lijmen?

Mijn wierookhouder is ooit stuk gegaan omdat ik hem perongeluk dubbel had gevouwd... Ik weet niet wat voor materiaal het is gemaakt.... En ik wil graag weten met welk lijm ik hem kan lijmen, zodat ik geen nieuwe hoef te kopen. Haha. : )

Toegevoegd na 6 minuten:
Op dat foto staat heb ik gewoon het bovenste gedeelte erop gelegd.... Hij is niet heel. lol

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Beetje secondenlijm moet het wel houden, het komt zo te zien niet in aanraking met vuur dus dat is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met secondelijm en als je dat niet hebt kan je het ook met hobbylijm doen .

Toegevoegd na 2 minuten:
En van de as hoef je niet bang te zijn daar krijg je geen brand door .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De warmte die daarbij vrijkomt is vrijwel nihil .
Heeft zelfs nog moeite ermee om zichzelf op te stoken .