is het zonde om mn kamer in een mooie kleur te verven als ik over een half jaar verhuis?

Ik ga over een half jaar verhuizen maar ben een beetje zat van de kleur. Onzin of lekker doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (12)

zou het niet doen, geld kun je lekker sparen voor je nieuwe kamer ;-) is anders zonde van t geld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij het zelf niet zonde vindt dan lekker doen. Zo kun je nog een half jaartje tegen een aangename kleur aankijken. Het ligt er maar net aan of je daarvoor de energie en het geld voor over hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geld zat hebt lekker doen, zo niet... dat half jaartje trek je vast nog wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker doen! Zo duur is verf niet.
Nu genieten als het even kan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niet te dure verf kiezen en lekker aan de slag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het niet doen voor nog maar een half jaar, misschien
kan je beter posters of iets anders wat je leuk vindt kopen
en alvast ophangen in je kamer, en straks ophangen in je
nieuwe vertrek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel belangerijk om bij de dag te leven! wil jij nu van die vieze kleur af en heb je de tijd en geld om het te doen. ga er dan voor!

het voordeel is dat je het nu zo gek mogelijk kunt maken want je hoeft er toch maar een half jaar in. en dan ben je het toch wel zat en ga jij lekker weg!

Dus profiteer daarvan en doe is gek! nu kan het nog....je weet nooit wanneer je niet meer kunt leven zoals jij het wilt! genoeg redenen (kinderen, man, ziekte, geldloos, watdanook).

en stel nooit uit wat je nu kunt doen wat de redenen ook zijn! dus verven jij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom zou je nog gaan verven dan
spaar je energie
en verf straks in je nieuwe plek er lustig op los.

maar ook: als je ontzettend lol beleefd aan de nieuwe kleur, het maakt je blij en je hebt de energie ervoor:
verf rustig de kamer
en beleef je kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveel kost een potje verf niet, en de moeite ook niet, dus ik zou het lekker wel doen! Er zijn nog een heleboel dagen dat je er wel gaat wonen, dus maak dat maar lekker naar je zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het toch een beetje doen?

Bijvoorbeeld een goedkope emmer tex kopen bij een bouwmarkt, eventueel een kleurtje erbij mengen en dan een muur of een deel verven.

En voor de rest met posters de boel opfleuren.

Als je al weet waar je komt te wonen, dan kun
je misschien ook al vast gordijnen kopen die je
nu ophangt en in je nieuwe woning op maat maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij een andere kleur wilt, dan moet jij dat doen. Wij kunnen niet zien hoe hard je het geld nodig hebt. En.. Een potje gekleurde latex uit de mengmachine van de gamma kost je een keer 15 euro. Kwast ed erbij. Voor 25 euro heb je die wand gedaan. Dat is een keer uit eten of een goede avond stappen.. Vanwege de kosten hoef je het niet te laten.

Nodig een vriend / vriendin uit, trek een flesje wijn erbij open en je hebt samen nog een leuke avond schilderen ook. Gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen, als je niets beters te doen hebt en je hebt verf over, ga je gang! maar als het anders zit... doe dan maar niet.