Hoe versier ik mijn muren?

Hoi, ik ben emre 14 jaar.
Ik wil graag iets origineels doen met de muren op mijn kamer, maar ik kan niks bedenken. Van mijn ouders mag ik het in alle kleuren verven en er van alles op tekenen of Plakken, als het maar geen behang is. Heeft iemand een leuk idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer grote posters met prikkers zodat het makkelijk weer uit je muur te halen is!

leuke muurschildering of misschien ken je iemand die goed overweg kan met graffiti.

een houten kist verven in je favoriete kleur en omgedraaid tegen de muur vastmaken. zo kan je dan bijv.boeken er in zetten of wat leuke spulletjes.

Je kunt leuke vellen behang met mooie/leuke prints inlijsten. Daar kun je een soort collage van maken aan de muur. Er zijn altijd wel restjes behang te vinden, of anders stevig cadeaupapier. Kun je ook regelmatig mee variëren. Beschilder een gedeelte van de muur met schoolbordverf of magnetische verf. Dan kun je er op schrijven en tekenen of dingen met magneetjes op vastmaken. Dan heb je een leuk collage hoekje. Of maak een collagebord van een stevig stuk triplex. Doe daar een dun stuk schuimrubber op en bekleed dat met een mooi stofje. Dat zet je achter vast met een nietpistool. Dan span je er lint omheen in een ruitvorm. Daar kun je foto`s en andere leuke dingen achter schuiven. Kan je helemaal naar je eigen smaak maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100