hoe maak je een waterval in paludarium?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vroeg je gisteren ook al ;-)

Het beste antwoord

Neem een stukje rubber vijverfolie, schilder dat van te voren met een watergedragen verf, liefst bruin of groenachtig bruin.
Maak nu in je paludarium een vijvertje van een plastic bak of folie.
Bevestig het geschilderde folie, tegen de achterwand aan en laat het eindigen in de bak/ vijvertje
Plaats nu een heel klein pompje in het vijvertje en pomp het water via een slangetje naar boven en laat het via het beschilderde folie weer in het vijvertje lopen.
Alles netjes wegwerken met stonkjes, Tillantia's, stukjes schors e.d.
Maak je vijvertje niet te klein en te ondiep, anders staat het pompje niet onder water.
Alles bij elkaar is een heel gepruts, maar wel heel erg leuk.
Succes.