Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou graag een planken tafel met een metalen onderstel willen. Weet iemand waar ik dit kan kopen?

Ik kan het zelf wel vinden. Maar die met een hele oude uitstraling zijn zo vreselijk duur. Wel een paar duizend euro voor alleen de tafel. Weet iemand een goedkoper adresje? Of eventueel een uitleg over hoe ik dit zelf zou kunnen maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ikea en bouwmarkten, verkopen losse tafelpoten (zowel metaal, chroom als houten), allerlei soorten en maten. Stevige planken kun je vinden bij bedrijven die gebruikte bouwmaterialen te koop aanbieden. Planken zou je natuurlijk zelf met dwarsbalken aan elkaar kunnen bevestigen (i.p.v. een metalen frame) en daarna tafelpoten eronder monteren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie bron voor losse tafelbladen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

marktplaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De IKEA misschien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kringloopwinkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://kopen.marktplaats.nl/huis-en-inrichting/tafels-overige/c531.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou bij een kringloop of op mp opzoek gaan naar een tafel met het juiste onderstel, waarvan het tafel blad erg lelijk en versleten is dus waarschijnlijk erg goedkoop.
Dan zou ik naar een transportbedrijfje gaan en wat oude pallets opkopen. 2 zijn er denk ik al genoeg. De planken eraf halen, in verstek op het onderstel monteren (ik zal even een filmpje op yt zoeken) Daarna de bandschuurmachine erover en dan in de olie.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel met verstek de manier van inleggen zoals het voorbeeld, de randen die eromheen zitten zeg maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding