Wie weet hoe die soort mini kokosnoten heten die vaak om een kamerpalmboom heen liggen.

ik heb 2 kamerpalmboompjes maar daar zzie je best veel aarde omheen, nu heb ik wel eens gezien dat daar een soort mini kokosnoten omheen liggen maar hoe heten die en waar koop ik die.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je deze noten bedoelt,je zag ze een jaar of 8 geleden vaak op prikkers bij een kamerpalm ingestoken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeten te vermelden...je kunt ze gewoon bij dit bedrijf bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is precies wat ik bedoel
Bedankt voor het antwoord
nu weet ik hoe ze heten

Andere antwoorden (2)

Dat zijn hydrokorrels, te koop bij plantenzaak of tuinzaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je niet de klapperboom (cocos nucifera)?
daarbij zie je de kokosnoot waar de palm aan ontspruit.
mini kokosnoten heb ik nog niet gezien.