Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je oud steigerhout halen?

En dan bedoel ik niet bij een dure speciaalzaak...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
562

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik weet niet of je bedoelt waar je het kunt kopen of waar jet gewoon kunt weghalen, maar je kunt op marktplaats zoeken. Dan vind je in ieder geval bedrijven die het verkopen. Wie weet wel meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij heel veel winkels en ook online, zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is zo`n schaarste dat zelfs oud steigerhout vaak duurder is dan nieuw. Hoe dan ook doet oud steigerhout op dit moment rond de €2.50 tot €3.00 de strekkende meter. In zuid holland heb ik zo mijn adresjes, maar de vraag is hoe ver ben je bereid te reizen (in welk deel van het land zoek je het?)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Volgens mij gebruiken ze tegenwoordig ook vaak pallethout inplaats van steigerhout en als een pallet goed gebruikt is is het bijna net zo. Onze tuintafel is hier van gemaakt, alleen zijn de planken niet zo lang, maar bij wildverband gebruik is dit niet storend denk ik en pallets zijn niet duur, die kun je bij bijna elk transportbedrijf wel opkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding