Heey hallo allemaal wie kan me helpen ik zoek stoelhoesjes waar kan ik ze vinden bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor soort stoelhoesjes? Voor een eetkamerstoel, een fauteuil of een autostoeltje, wat voor een afmetingen welke kleur etc.

Antwoorden (5)

voor de auto? Heuts of Halfords..
voor gewone stoelen, kijk eens bij meubel winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone meubelstoel
Die verkopen ze in heel veel winkels, meubelzaken etc en soms ook bij de Blokker.
Ze zijn ook te bestellen in heel veel winkels.

http://www.beslist.nl/products/huis_tuin/r/Stoelhoes/

Dus ook bij Otto, Wehkamp, Klingel, Neckeman etc.

http://www.otto.nl/trends/wonen-slapen-woontextiel-meubelhoezen-kleden-stoelhoezen?_s_ref=NWxu2kb4S&kw=stoelhoes&creative=6527274726

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%2Fcategories%3C%7Bnm_50000000%7D%2Fcategories%3C%7Bnm_50000000_152598495%7D%2Fcategories%3C%7Bnm_50000000_152598495_152599432%7D&gclid=CN-484K906gCFUWHDgod7G4w4Q
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
action daar hebben ze leuke hoesjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Google en dan stel je vraag(stoelhoesjes),vervolgens zien je van zelf veel informatie op een rij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip
Stoelhoezen zijn vaak verkrijgbaar bij Xenos, en voor hun eigen merk bij Ikea. Verder kan je ze zelf eenvoudig maken, en het gaat helemaal gemakkelijk als je een naaimachine hebt.