puur uit hygienisch oogpunt, omdat er altijd mannen zijn die te lui zijn om de bril netjes omhoog te doen bij staand plassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouwen kunnen er anders ook wat van met die druppelkutten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druppel ligt dan dus op de pot zelf. Vind ik net zo vies. Bovendien weet ik niet of mannen netjes in het midden druppelen?
Omdat je nu 2 delen omhoog moet doen, zullen er nog minder mannen zijn die dat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@nicktheG: ja, dat kan, maar vaak zijn het toch de mannen. @leon10: de twee delen gaan tegelijk omhoog aan de reservoirkant zitten de delen aan elkaar. idd zijn de druppels op de pot ook niet fris, maar die raak je dan niet aan met je lichaam, dus vanuit hygienisch oogpunt beter, qua zicht blijft het onfris :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ mmniet; dat wist ik niet. Toch wel handig dus....

Andere antwoorden (1)

dit is voor het nadruppelen. doordat er een ruimte tussen zit, blijft er nooit een druppeltje op de bril liggen.