waar kan ik goedkope zitzakken kopen?

Ik wil zitzakken kopen 3 ongeveer en daarom zoek ik erg goedkopen er zal ook niet SUPER veel op worden gezeten :) .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (4)

Intertoys voor 7,50 volgensmij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, Ga morgen gelijk kijken :D
Alle waar naar z'n geld. Hier kun je prijzen vergelijken.
Kijk anders eens op Marktplaats.

http://www.prijsvergelijk.nl/zitzakken/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nog een tweepersoons bruine zitzak liggen. die is te koop. hvnuland57@kpnmail.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je het beste even op markt plaats kan kijken, ze zijn daar wel tweedehands, maar dat maakt toch niet heel veel uit als er niet veel op word gezeten. en anders kun je het beste gaan vergelijken met verschillende winkels, waar ze het goedkoopste zijn.