heeft er iemand een alternatief voor een deur?

hey, ik ben een meisje en ik heb geen deur aan me slaapkamer. heeft er iemand een leuk alternatief zodat ik toch een beetje privacy heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
17K

Antwoorden (11)

Een gordijn kan dan misschien uitkomst bieden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er alsnog een deur inzetten, maar je zou ook een leuk rolluik met een leuk/grappig plaatje ervoor kunnen hangen.
Het liefste ééntje waar je moeilijk doorheen kunt kijken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een grote houten plank voor de ingang duwen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuk kamerscherm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kast op 1 of 2 hondjes zetten, je kan hem dan verrijden.

Een hondje is een plank met wieltjes (zie bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik een goed idee. Misschien als je toch een geschikte kast zou hebben zou je er wieltjes onder kunnen monteren, hou het geheel wat stabieler, lijkt me.
Een zg. vliegengordijn met die slierten is ook een mogelijkheid.
Of een vouwdeur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
e hebt heel veel verschillende soorten gordijnen, je zou er een gewoon gordijn neer kunnen hangen maar je hebt in principe ook deurgordijnen!

Een poster is denk ik niet stevig genoeg.
Ik vind het idee van een plank voor je deur niet eens zo slecht XD
vooral niet als je er een kijkluikje doorheen maakt.
Maar misschien is een deur erin zitten net zo handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klapdeuren, van die western achtige, je hebt ze zowel in het kort als in het lang.
Maar dan moet je wel hulp krijgen bij het bevestigen denk ik want er moet wel geboord of geschroeft bij worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een douchegordijn met een leuke print. Om hem op te hangen zijn er van die uitschuifbare stangen die je op maat tussen de deurposten klemt. Dan hoef je niets te spijkeren of schroeven.

Je zou ook een hordeur kunnen plaatsen en die behangen met leuke posters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een niet te zware kast op wieletjes zetten.
Dan kun je hem wanneer je wilt als deur gebruiken en je kan er ook nog wat indoen. (niet te zware dingen erin doen)

Dofa

Toegevoegd na 56 seconden:
Oeps dat was al aangegeven zag ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kralen gordijn is ook leuk ! en die zijn niet duur