Hoe kan je een slaapkamer terug modern laten lijken met niet al te duren spullen?

Hier bedoel ik niet verven of behangen mee. Ik bedoel echt spullen. Bv. Lampje etc. Echt decoratie. Liefst niet al te duur. Websites?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Een spuitbusje verf kopen in een kleur die je mooi vind en bij een rommelmarkt gaan snuffelen en spuiten maar. Ik ben toen ik pas op mezelf woonde voor weinig geld bij de kringloopwinkel een lelijk houten kastje gekocht en een oude spiegel en bijna alle fotolijstjes die ze hadden gekocht en zwart of wit gespoten. Mooie fotowand voor nog geen 10 euro! Leuk zo creatief zijn!

Toegevoegd na 7 minuten:
www.klusidee.nl/inrichting.php is ook leuk om eens rond te neuzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies! Het hoeft echt niet duur te zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is inderdaad een zeer goed idee. Merci, ik ga één van de volgende dagen is opzoek naar oude kaders en een verfbus, echt bedankt :)

Andere antwoorden (3)

Kroonluchters staan erg modern, die kun je bij de xenos kopen voor niet heel veel geld, ze hebben daar ook verschillende kleurtjes, bij de xenos hebben ze ook leuke moderne fotolijstjes posters en andere leuke decoratie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats, Xenos en Ikea zijn prima middelen om met weinig geld je slaapkamer op te fleuren.

Ik zag eerder deze week lampjes boven de nachtkastjes die vanaf het plafond met een lange kabel naar beneden hingen. Stond ontzettend leuk en die lampen zijn voor 9,95 per stuk bij Blokker te koop. Is weer eens wat anders dan een lampje op een voetje of aan de muur.

En ook een nieuw leuk dekbedovertrek doet wonderen. Voor een paar euro per meter heb je bij Leen Bakker mooie gordijnstof en dat is echt geen rommel.
13 jaar geleden
Het is bijna Koninginnendag. Ga gezellig naar de vrijmarkt.