Je kan het glas laten polijsten door een glas vakman... Of hopen dat iemand die ervoor verzekerd is, er een keer iets zwaars op laat vallen en een nieuw blad claimen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het geen al te diepe kras is, kun je het wegpoetsen met glaspolijstmiddel of koperpoets.

Diepe krassen krijg je zo niet weg, daarvoor moet je naar een vakman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de kras te polijsten met wat diamantpoeder, verkrijgbaar bij diverse glasbedrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij carglass. Mogelijk is de kras weg te harsen.
13 jaar geleden
Neem een mengsel van cerium - oxide (polijstpoeder)
vroeger genaamd 'Parijs rood' en een paar druppels spiritus. Wrijf dit smeersel zachtjes over de krassen tot ze weg zijn.
Afspoelen en met een zachte doek opwrijven.