Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het best de 2 delen waaruit mijn hoekbank bestaat, aan elkaar vast maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat dacht je van een metalen plaatje met een paar gaatjes (voor schroeven), die je aan de onderkant aan elkaar bevestigd. Schroefje in het ene stel, schroefje in het andere stel, en je hebt een geheel dat bij elkaar blijft.
Misschien een half uur werk (als je net zo ontechnisch bent als ik)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak een vloertje voor de bank, dat kan zijn een plaat die doorloopt onderdoor waar de twee delen los zijn... en bevestig de twee daaraan vast... Maak daartoe klossen vast aan de bovenkant van de plaat, door schroeven te gebruiken aan de onderkant van de plaat... Dus de twee banken vallen dan in de plaat, net zoals je een krat op een andere laat zakken... Dus het gewicht fixeert de bank op zijn plaats... Dus de banken staan los, maar net als bij kratten op elkaar gaan die niet schuiven ten opzichte van elkaar, doordat het gewicht de plek fixeert... Zo kun je altijd meteen een bank van de andere weghalen even, maar ze verschuiven niet...

een tip van XiniX...

:-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je er geen onderdelen bij gekregen?
Onze bank staat met de twee zijden in een houten bakje, zodat het geheel niet weg kan schuiven (|_| van vorm, de rand van de bank valt er over heen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens met een lijmklem. Dan heb je tenminste geen schade aan de bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding