ophangen glas in lood

heb 2 glas in lood ramen gekocht en wil ze op hangen voor het raam, er zit geen bevesteging aan.
hoe hang ik ze dan op, heb er wel kettingtjes voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
6.5K

Antwoorden (2)

Maak of een raamwerk waar het geheel inpast en hang dat op of soldeer 2 oogjes aan de bovenkant waar je de kettinkjes aan ast maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bovenstaande tips te moeilijk worden kun je ze altijd nog aan vislijn ophangen; dat is stevig maar zo dun dat je het nauwelijks ziet.