Bestaan er nog steeds combinatie apparaten Oven-Magnetron?

keuken apparatuur

Toegevoegd na 8 minuten:
Een volwaardige oven met een magnetron functie bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (5)

Ja die bestaan nog steeds

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik weet niet wat je bedoeld met volwaardig maar een oven en magnetron bestaan
13 jaar geleden
Ja zeker die bestaan. Ik heb een losse hete luchtover met magnetron. Is in elke goede witgoed winkel te koop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ik snap wat je bedoelt: vaak zijn combi-magnetrons te klein om goed als oven te kunnen gebruiken.

Ik heb er pas één gekocht van Sharp gekocht, volgens de verkoper het beste merk omdat zij de uitvinding ooit hebben gedaan.

Wat heel prettig is aan dit model is dat hij groter is dan de meeste combi's: er kan ook een vierkant rooster en een grote vierkante bakplaat in. Hierdoor is de ovenfunctie echt fijn te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn keuken staat een multifunction oven van DeLonghi, dus ja, ze zijn er nog steeds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sharp R-969 is de beste oven, magnetron combi.
Ik kook, bak en braad er alles in, kookplaat gebruik ik niet meer ;-)