Wie weet leuke bronnen \ sites waar je ideeën mbt interieur kan opdoen?

Zie topic, maar dan met name mbt woonkamer. Wellicht dat je wat vakbladen \ sites weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

google "binnen zonder kloppen"
er is een site waar iedereen foto`s van zijn eigen vertrekken op kan zetten, je mag kijken als je zelf ook minimaal een foto erop zet.
heel veel variatie, van zolder tot toilet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

onderstaande link heeft enkele leuke voorbeelden en tips
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn hele leuke maand-tijdschriften voor eindeloos doorbladeren: Wonen en Eigen huis en interieur bijvoorbeeld

En deze link:
http://www.woonwebsite.nl/topics/Tijdschriften/171

Woonwinkels hebben hun eigen site. Altijd leuk om even te kijken.

Verder: interieurboeken. Kijk ook maar eens bij de ramsj (de Slegte of Boekenvoordeel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze link ook al eens eerder gegeven op deze site, waar gevraagd werd naar woonbladen om inspiratie op te doen. Deze site lijkt me erg bruikbaar om ideeen op te doen. Er staan 10,689 foto's van verschillende interieuren:
http://www.flickr.com/groups/living_spaces/pool/
:)