met lauw schoon water...
azijn word vaak gebruikt om vlekken mee schoon te maken, nu is de azijn al aanwezig , dus met schoon water gaat t weg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Azijn is een zuur en die vlekken zijn dus ofwel:
- een aantasting van het materiaal
- een afbraak van de aanwezige kleurstof
Beide zijn onomkeerbaar en ik vrees dus dat er er permanent mee blijft zitten. (tenzij je de muur verft)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vlekken isoleren met bijvoorbeeld Alabastine vlekkencoating of een ander synthetisch vlekkenisoleermiddel Dus geen isolatiemiddelen op waterbasis omdat het hier weer doorheen slaat.En daarna de gehele muur weer met latex in de gewenste kleur over rollen.
Isoleren lukt meestal ook wel met een goede synthetische witte grondverf op terpentine basis.