Wat te doen? Bij waterschade, zie uitleg.

De vloerbedekking is zeiknat geworden en de woonkamer stinkt heel erg. Nu zie je aan de vloebedekking geen waterschade. Maar we moesten van de verzekering foto's maken. Maar de vloer eronder is er aan de stank te oordelen erger aan toe. Waar dan het beste foto's van maken van de vloerbedekkin of die eruit halen? Maar volgens mij duurt het wel een poosje voor je dat ziet. Er staat waarschijnlijk wel een laag water onder de houten vloer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Het beste antwoord

Toch maar proberen een plank weg te halen en daar een foto van maken lijkt me het beste.
Het kan zijn dat de vloer straks helemaal wegrot door het vocht en dan komt de claim misschien te laat.
Anders aan de verzekering vragen of ze een expert willen sturen om de boel op te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een bouwdroger huren ; je zal verschieten hoeveel vocht eruit komt, wij hadden elke dag 4 emmers vol , na wateroverlast