Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn alle spaarlampen tegenwoordig zo lomp groot?

Hier in de buurt zijn geen gewone gloeilampen meer verkrijgbaar, alleen maar spaarlampen. Maar die dingen zijn zo lomp groot dat de lampen nu zelfs bòven mijn schemerlampkapjes uitsteken. Zijn er niet ergens kleiner te koop, en zo ja, waar dan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is echt geen gezicht zo :-(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
534

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee, er zijn al veel spaarlampen voor kleinere vermogens die al een stuk kleiner zijn, verder kun je nu halogeenlampjes kopen die vrijwel dezelfde ballon hebben als de oude gloeidraad peertjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen, die nieuwste zijn redelijk klein..
gisteren is een spaarlamp gesprongen bij ons
& Ik heb er een van de nieuwste die we hadden ingestoken.. ze was kleiner & ze scheen veel beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze worden steeds 'normaler' wat vorm en grootte betreft, de oudere types zijn wel groter.
De nieuwste ledlampen die nog zuiniger zijn, zijn van volkomen normaal formaat en steeds makkelijker verkrijgbaar.
Zoek op google, je kunt ze ook online bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon naar de HEMA gaan voor spaarlampen in verschillende (en ook kleine) formaten. Ze hoeven tegenwoordig echt niet meer zo achterlijk groot te zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action hebben ze kleine lampjes (5 Watt) voor in schemerlampen, passen prima en steken er niet bovenuit. Ik meen zo rond de 2,50 p. st.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding