mijn ex wilt onze gezamelijke woning overnemen maar nu gaat een vriend van haar de gehele hypotheek op zich nemen maar zij blijft in deze woning zitte

woont zij dan officieel samen want je mag je huis niet onder verhuren hoe zit dit in elkaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekent dat ze een hele lieve vriend heeft die de hypotheek op zijn naam zet. En zij betaald voor hem wellicht de hypotheek. Of hij heeft het als een investering, en besluit dat bewoont beter is dan leeg. Dat er iemand anders in het huis woont dan de hypotheek 'eigenaar' maakt het niet meteen onderhuur. Overigens is het niet zo dat een huis niet onder verhuurd mag worden. Vaak kan eea in overleg emt de bank prima.

Het fijne van het feit dat het om je ex gaat is, dat je je er geen zorgen om hoeft te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als een vriend haar huis koopt. Wie verbiedt hem dan haar daarin te laten wonen. Zolang de hypotheek wordt betaald en hij geen problemen heeft met zijn eigen huisvesting

Toegevoegd na 51 seconden:
Ik mag overigens vanuit gaan dat je wordt uitgekocht.