Hoe kom ik (of mijn advocaat) erachter of mijn ex een nieuwe baan heeft?

Ivm betaling deel hypotheek.
Bij uitkering vrijstelling na overleg.
Dan schiet ik voor.
Bij nieuwe baan uiteraard geen vrijstelling meer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Huur voor 1 week een prive Detektive in, dan heb je bewijs door middel van foto"s, filmpjes en nog veel meer!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit nogal een fors prijskaart aan vrees ik?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vermom je en doe het zelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou natuurlijk kunnen, mits jezelf een goed betaalde baan hebt, dan kost het zelf detektive spelen misschien nog wel meer, en als het gaat om gedeelde hypotheek, laten we die (grof geschat) voor een jaar berekenen, denk ik dat je wellicht toch nog een heel stuk voordeliger uit bent met een echte detektive
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aan welk bedrag moet ik denken ongeveer ?
Als je zo iemand in huurt voor een dag of drie of week
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet te zeggen, je zult ernaar moeten informeren bij een bureau waar deze mensen werken:
http://www.nmsrecherche.nl/kosten.php
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kosten ongeveer 80 euro per uur, dit is exclusief 21% btw en eventuele andere onkosten,al zou je deze man/vrouw voor ongeveer 30 uur huren, ben je ongeveer 3000 euro kwijt,dit is misschien even schrikken, maar wat loop je mis aan de niet gedeelde hypotheek kosten per jaar!