Hoe lang moet je na het verkrijgen van een schone lei (via de WSNP) wachten om een hypotheek te kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

In principe ben je na het verkrijgen van een schone lei vrij om een hypotheek af te sluiten. Uiteraard is het aan de uitlener (de bank) of het geld daadwerkelijk wordt geleend, maar daar is geen vaste termijn voor.

Leg het 'gewoon' aan de bank voor. In principe zijn er geen barrières.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vijf jaar en dan mag je ook geen enkele schuld aangaan natuurlijk in de tussentijd.