wat is de boete (formule) bij extra aflossen van de hypotheek?

naast de gangbare 10% boete vrij aflossen

Toegevoegd na 42 seconden:
bij een rente van 4,45% 10jaar vast

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar is geen algemeen antwoord voor te geven. Dit verschilt per hypotheekbank en hypotheek. Kijk bij vervroegd aflossen altijd in je polis naar aanvullende regels van je hypotheekverstrekker.
Probeer de vraag te stellen aan je hypotheekverstrekker / bank. Een aantal banken heeft daarvoor een Hypotheek Advieslijn.