In welk stadium wordt je bkr gecheckt bij een hypotheekgesprek?I

Als je naar een hypotheekadviseur gaat wanneer wordt dan je bkr gecheckt? In het eerste gesprek? Of pas als er een offerte wordt gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je ontvangt een offerte nadat je gecheckt bent bij BKR. De check vindt plaats zodra een offerte is aangevraagd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik een afspraak met een adviseur heb over wat we kunnen lenen voor een hypotheek dan checken ze nog geen bkr?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat sommige adviseurs het bij voorbaat doen, maar de bank doet het in ieder geval na ontvangst van de offerteaanvraag.
Wij hebben pas een hypotheek afgesloten. Wij kregen een offerte, en daarna is pas alles bekeken (bkr enzo).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Hoeveel tijd zat daar tussen? En gebeurd dat waar je bij bent? Wij twijfelen of we een registratie hebben. We hebben het bij bkr opgevraagd maar daarin staat dat wij niet bekend zijn maar twijfelen toch een beetje vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op papier hebt dat je geen melding hebt, dan is dat genoeg. Ik weet niet of je het op papier hebt, anders kun jevdat bij je bank op laren vragen. Wij zaten bij het hypotheekgesprek, en toen vroegen ze ook hoe het zat met enkele bedragen (uit het verleden, maar dat weten zij niet). Toen zei ik: dat zijn bedragen die afbetaald zijn. Kunt u dat bewijzen ? Nou hadden wij niet van alles meer schriftelijk bewijs, dus hebben we bkr bewijs opgevraagd. Duurt 2 weken en dan ligt het in de bus. Gelijk aan de hypotheekverstrekker laten zien, en binnen no time was alles rond.
Eerst BKR en dan offerte.