Hoeveel zou ik kunnen krijgen van een Hypotheek

Mijn inkomen is bruto 3600 per maand, ik wil een huis kopen.. Hoeveel euro zou ik kunnen krijgen van een hypotheekadviseur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Doe een hypotheekcheck.

Deze kun je doen op de websites van de meeste hyptoheekgevers

Ps. Google is altijd nog je vriend in dit soort gevallen. Aangezien het om algemene informatie gaat. En niet specifiek over jou als persoon en je wensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt! ik heb gekozen voor rabobank..

Andere antwoorden (1)

Ongeveer 4x je bruto jaar inkomen. Maar dit veranderd erg snel en er zijn nog veel meer variabelen waarvan het afhangt of je de hypotheek daad werkelijk krijgt. Bijv. Extra geld voor een verbouwing zit er op dit moment niet in. Succes