als je 10-jarige hypotheek is afgelopen en je gaat een nieuwe periode afsluiten wordt er dan gekeken of je een WW-uitkering heb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je de afloop van de rentevaste periode (wat ik denk) van een langer lopende hypotheek of had je echt een 10-jarige hypotheek?

Antwoorden (1)

Nee, je krijgt een aanbod voor een nieuwe periode. Er wordt uiteraard wel gekeken als je voor een nieuwe hypotheek gaat shoppen, maar zolang je bij de huidige bank blijft is er geen probleem. Helaas mis je dan wel een mogelijk voordeel van overstappen, maar zelfs met een ww uitkering is het niet onmogelijk.