Hoeveel kan je maximaal lenen met een jaarsalaris van 35.000 euro?

Uiteraard gaat dit over een hypotheek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgens de hypotheker 161246 euro.
zie link, daar kan je het zelf berekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De standaard regel is iets minder dan 3,5 keer je jaarsalaris. Dus in jou geval ongeveer 120.000,- euro.
Echter, dit is sterk afhankelijk van het soort hypotheek, je gezinssituatie, overige leningen, je BKR toetsing, etc.

Het beste is dus om gewoon eens een aantal banken/ of een tussenpersoon binnen te lopen en kijken wat er mogelijk is. Maar denk erom dat wanneer je voor de maximale hypotheeksom gaat je natuurlijk wel een risico loopt. Aan de andere kant..... als jij bijvoorbeeld aan het begin van je carriere staat en je inkomen alleen maar gaat stijgen dan zou je de beslissing kunnen nemen om het wel te doen.