Bij hoeveel maanden huurachterstand mag iemand uit een bedrijfsruimte worden gezet?

Ik kan dat niet vinden in de wet. Is er een bepaalde standaard-termijn voor?
Even voor de duidelijkheid: ik verhuur een bedrijfsruimte en de huurder betaalt erg slecht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb je dat niet in het contract opgenomen?

Mogelijk heb je hier iets aan....

Ik hoop niet voor je dat het bedrijf van de huurder plaatsgebonden is anders gaat het lastig worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn weten bestaat de mogelijkheid tot 'uitzetten' na het verstrijken van de door de huurder afgegeven bankgarantie van meestal 3 maanden. E.e.a. is dan wel opgenomen in het huurcontract tussen partijen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je huurt en je hebt zelf de verplichting aan gegaan om de huur maandelijks te betalen. Dan moet je daar dus aan voldoen. In weze pleeg jij contract breuk om niet of optijd te betalen en dan is het binnen een redelijk termijn op eisbaar en wel met betaling van de huur achterstand.