Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar klacht indienen?

Ik woon in een appartement en heb een Oekraiense vluchteling naast me wonen . Hij werkt niet en doet werkelijk niks. 1,5 jaar geleden heeft hij een hond aangeschaft. Ik mag geen hond hebben, dat staat in de huurovereenkomst. De hond blaft de hele dag door en ik word helemaal gek als de buurman weggaat en hond alleen laat. Ik heb al 10x een klacht ingediend bij Wonen Zuid via de website en een paar mails gestuurd omdat ik gek word van dat geblaf. Het enige wat ik te horen krijg dat ze er naar zullen kijken maar vervolgens gebeurt helemaal niks. Het begon met keiharde muziek en geschreeuw en nu een hond daarbij. Waar kan ik terecht dat het opgelost wordt en de buurman uitgezet wordt want Wonen Zuid doet er naar mijn mening helemaal niks mee.

Antoni
3 maanden geleden
@Art, misschien heeft het zin om een persoonlijk gesprek aan te vragen met iemand van Wonen Zuid? Er is vast een kantoor waar je langs kan gaan om een gesprek aan te vragen. Dan kan je preciezer uitleggen wat er aan de hand is, en hoe je wil dat het probleem wordt opgelost. Alleen maar contact via de computer werkt soms niet.
Inekez1
3 maanden geleden
Als je last hebt van geluid van de buurman (muziek, hond, etc), probeer dat dan eerst met de buurman zelf te bespreken. Misschien weet hij helemaal niet dat jij er last van hebt. Misschien weet hij niet dat de hond veel blaft als hij weg is. Dat hij niet werkt doet verder niet ter zake. Ik denk dat zeker de helft van alle Nederlanders het mentaal niet zou trekken en niet meer zou kunnen werken of studeren als ons land in oorlog zou raken zoals in Oekraïne aan de gang is. Dus niet te snel oordelen over mensen die er ogenschijnlijk gezond uitzien, maar van binnen gewoon misschien wel helemaal stuk zitten.
LeonardN
3 maanden geleden
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/leefbaarheid/vraag-en-antwoord/wat-moet-ik-doen-bij-burenoverlast
jonas
2 maanden geleden
ben je al eens naar de politie geweest

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing