Wat is het opname criterium voor overlast in de verhuurdersverklaring?

Is dat buren die over je klagen om je weg te pesten of moeten er dan rechtszaken zijn gevoerd of moet de politie overlast hebben geconstateerd?

8 maanden geleden
Ikhebgeenidee
8 maanden geleden
Met 1 klacht zal het niet zo'n probleem zijn. Als er meerdere klachten zijn en zeker als die van meerdere personen komen, wordt de kans al veel groter. Mocht de politie zijn ingeschakeld, is het zeer waarschijnlijk dat dit tot een vermelding leidt. Waarschijnlijk zal de verhuurder dan ook wel pogingen ondernemen om hierover in gesprek te komen.

Geef als eerste antwoord