Wat zijn mijn kansen op een sociale huurwoning met een negatieve verhuurdersverklaring?

2.4K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Het vinden van een sociale huurwoning is in deze tijd een uitdaging. Een negatieve verhuurders verklaring helpt dan zeker niet. Wat is de reden voor de negatieve verklaring? Als het gaat om het (op tijd) betalen van de huur, kan het helpen als er nu bijvoorbeeld budgetbeheer of bewindvoerder is.
ochoaelgarcia
een jaar geleden
Geluidsoverlast door 5 feestjes, ik was toen 18 jaar. Ben nu 20 jaar. Het is een sociale huurwoning in Limburg van ZoWonen. Ik ben toen ontruimd zonder gerechtelijke procedures. In principe vroegen ze me om te verhuizen en ik heb daar direct gehoor aan gegeven. Het heeft plaatsgevonden in een studio in de particulieren sector.
ochoaelgarcia
een jaar geleden
Sorry, ik bedoelde 3 feestjes met in totaal 2 waarschuwingen. Geen idee of dat überhaupt toegestaan was.
ochoaelgarcia
een jaar geleden
Ik ben wel 1ste van de 5 eindkandidaten.
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Aan jou om de verhuurder te overtuigen dat je je lesje geleerd hebt.
ochoaelgarcia
een jaar geleden
Ja ik heb de aanvraag gestuurd met een kort stukje over mijn spijt en dat ik alleen nog maar positief verder wil, ik hoop dat ze het begrijpen en mij niet al te hard zullen straffen.

Antwoorden (1)

Dit hangt af van de specifieke situatie en de voorwaarden van de verhuurorganisatie. Het is beter om contact op te nemen met de relevante instanties voor specifiek advies in jouw situatie.
12 maanden geleden