Immobiliare.it met 20 miljoen bezoekers per maand
Idealista.it met 13 miljoen bezoekers per maand
Casa.it met 12 miljoen bezoekers per maand
Dat zijn dus veel bezoekers, als je weet dat Italië 60 miljoen inwoners heeft.
Overigens nog niet te vergelijken met het Nederlandse funda.nl dat 43 miljoen bezoekers per maand heeft (tegenover 17 miljoen inwoners).

Immobiliare.it : leider in Italië, biedt een intuïtieve kaartzoekfunctie en een app. Hier vind je veel advertenties van bureaus, bouwers en particulieren.