Zijn er consequenties voor het inkomen van de verhuurders als ik mij daar laat inschrijven?

Ik woon op het moment bij een getrouwd stel rond de 70 jaar. Ik sta momenteel nog inschreven bij mijn ouders, dit heeft gevolgen voor mijn studiefinanciering. Ik ben nog minderjarig (17). Het stel leeft waarschijnlijk van een AOW. Ik wil mij graag daar laten inschrijven zodat mijn studiefinanciering omhoog gaat, ( Deze begint in 2018 en krijg ik terug met terugwerkende kracht.

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, als je je laat inschrijven bij een verhuurder, kan dit gevolgen hebben voor hun inkomen. De verhuurder kan bijvoorbeeld een vergoeding vragen voor het gebruik van hun woning. Ook kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor het onderhoud van de woning.
Bronnen:
een maand geleden