Wat wordt bedoelt met het geindexeerde verzamelinkomen wat volgens de verhuurder hoger uitkomt dan het verz. inkomen van de belastingdienst?

Verhuurder krijgt van belast. dienst ons jaarlijks verz. inkomen en zeggen dan dat ons geindexeerd verzamelinkomen anders uitkomt, ( hoger )
Kan niet vinden wat dit betekent

6 jaar geleden
5.3K
erotisi
6 jaar geleden
https://www.mijnwoonservice.nl/nl-NL/Nieuws/Aanpassingen%20inkomen%20en%20website
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De verhuurder kan inkomensindicatie opvragen bij de belastingdienst. Meer krijgen ze niet. Als zij u verzamelinkomen weten dan is dat misschien omdat u dat bij hen moest aantonen middels bijvoorbeeld uw aanslag van 2015. (indicaties lopen anderhalf/twee jaar achter omdat de inkomens dan definitief zijn). Is deze communicatie vanuit de verhuurder bedoeld om u een huurverhoging van 4,3% aan te kondigen ipv de 2,8%?

Antwoorden (1)

De verhuurder kan inkomensindicatie opvragen bij de belastingdienst. Meer krijgen ze niet.

Als zij u verzamelinkomen weten dan is dat misschien omdat u dat bij hen moest aantonen middels bijvoorbeeld uw aanslag van 2015. (indicaties lopen anderhalf/twee jaar achter omdat de inkomens dan definitief zijn).

Is deze communicatie vanuit de verhuurder bedoeld om u een huurverhoging van 4,3% aan te kondigen ipv de 2,8%?