Welke factoren bepalen hoeveel geld je kan ophalen voor een nieuwbouwproject?

Soms zijn er gewoon nieuwbouwprojecten waarvan de slagingskans extreem hoog is. Echter is er veel geld nodig om zoiets te realiseren; meer dan je kan lenen bij de bank. Dus ik vroeg me af; welke factoren beïnvloeden de hoeveelheid geld dat je kan ophalen bij investeerders voor een nieuwbouwproject?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

De winst verwachting het vertrouwen van de bank in het totale traject . Soms staat de overheid garant voor een deel Of de overheid wenst het zoals Almere , Zoetermeer en faciliteert met subsidies.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je dat de overheid een percentage van de huur kan eisen? Of bedoel je dat soms de overheid wilt investeren?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De overheid had in het verleden bepaalde groei kernen bedacht om de woning nood in de grote steden op te lossen. Almere, Lelystad maar ook oude gemeenten als Zoetermeer . Die werden met subsidies zeg uit de grond getrokken . Dus relatief lage grondkosten extra investering aftrek zowel voor bedrijven als particulieren ( de zgn ROT of zo iets ) ook heeft de overheid in de jaren 70 , 80 , 90 Speciale vaak overdraagbare subsidies op de aanschaf eigen huis verstrekt . ( de zgn premie A,B,C sub) nu bestaan er nog steeds ondervoorwaarden diverse hypotheek garanties. Maar die zijn zo op te zoeken voor je