hoe vind ik iemand die zich verstopt voor mij?

wij hebben van een voormalige wanbetalende huurder nog ongeveer 9000 tegoed. meneer is ondergedoken en volgens de deurwaarder behoorlijk " onder water verdwenen" dus.
mede daardoor een mega-restschuld op het langdurig niet-verkochte appt. opgelopen!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
TurfGraver
7 jaar geleden
Via Google?
https://www.google.nl/search?q=prive+detective
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt ook zelf voor detective spelen. Kan je niets, hoegenaamd niets over hem vinden via het internet?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wij zijn hier met ons allen enorme goeie googlers, er is dus vast een spoor te vinden op het web wat aanknopingspunten geeft voor een zoektocht in de echte wereld. Overigens, heb je hem op de zwarte lijst laten plaatsen? Dan kan hij niet meer huren bij een verhuurder die grondig onderzoek doet.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je niet heel veel meer kan doen dan gewoon aangifte doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is geen antwoord op de vraag.
Privé detective inschakelen. Hangt wel een prijskaartje aan en hoe graag zie je €9.000,-- terug, maar is een mogelijkheid.

Trouwens wel eerst aangifte doen.

Zelf op zoek gaan, achtergrond, werk, familie, alles uit- en opzoeken en op de loer gaan liggen. Eenmaal bekend met zijn/ haar verblijfplaats politie inschakelen.