waarom heeft woningbouw mijn laatste loonstrook nodig terwijl ik geen inkomen meer heb en samenwoon?

Ik woon sinds mei samen en we zoeken een nieuw huisje vanwege zwangerschap(wonen nu in leegstaandbeheer) eerst moesten ze mijn IB60 hebben wat ik al raar vond want ik heb geen inkomen(voordat ik samenwoonde wel) en toen heb ik mijn rekeningafschriften van afgelopen paar maanden en ontslagbrief aan hun gegeven en nu willen ze ineens mijn laatste loonstrook hebben om onze gezamelijke inkomen te berekenen. Vind het raar, baseren ze dan niet iets op iets wat er niet is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Mogelijk om te bepalen of je voor een sociale huurwoning in aanmerking komt.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn vriend die werkt.