Nepal. Wie kan mij vertellen wat een huis bouwen door de mensen zelf daar kost? Het betreft een huis met twee vertrekken van cement.

Het eventueel te bouwen huis komt even buiten Bhaktapur te liggen. Het huis van de mensen die er nu wonen is zwaar beschadigd en zij willen graag een steviger huis van cement opbouwen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

ik heb geen ervaring in Nepal maar op de Filippijnen in het binnenland.
daar zal de levensduurte zelfs nog iets hoger liggen en daar komt men met 2.500 euro al ver om een nieuwe woning te bouwen.
het is wel zo dat vele mensen er besparen op cement en er een groot verschil is in kwaliteit met alle gevolgen vandien...
dus best aanraden om goede cementblokken te gebruiken!