Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een ruimte die niet per se als woon- of kantoorruimte gebruikt hoeft te worden?

Ik wil een ruimte huren om daar samen met een vriendin bijeenkomsten kan organiseren, we willen een soort underground scene beginnen. Maar hiervoor hebben we wel een ruimte nodig die we af kunnen huren, het liefst een kelder ofzo maar een andere ruimte die niet als kantoorruimte benut hoeft te worden is ook prima. Het liefst mogen we doen met de muren wat we willen. Een studio heet het misschien.
Kortom, ik ben op zoek naar de juiste zoektermen of website om dit te vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je dat (semi) professioneel wilt doen, dus niet huisfeestjes en etc., dan kan je het beste kijken wat er in het bestemmingsplan van je gemeente staat. Daarop kan je zien wat de bestemming van dat gebied is en kan je kijken wat er wel en niet (evt. kan je gemeente vragen de bestemming te wijzigen). Vervolgens kan je daar kijken wat er op die locatie te huur of te koop is. Een andere optie is het huren van een bestaande zaal, veel zijn er in het bezit van de gemeente dus het navraag doen bij de gemeente is misschien een optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding