Mijn vrouw en ik gaan scheiden . Nu is het probleem dat wij net een huurwoning van de woning bouw hebben betrokken .Kan zij in de woning blijven ?

Kan zij er met de kinderen blijven wonen?
Er was voor deze woning een inkomenseis waaraan zij nu niet meer voldoet
Het kontrakt staat op onze beider namenen wij zitten er nu een maand in
de huur is ook geen probleem omdat zij genoeg geld op de bank heeft om de huur de eerste 10 jaar van te betalen.
Kunnen zij er gewoon blijven zitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, die inkomenseis geldt alleen voor het betrekken van het huis. Als zij de huur maar blijft betalen, kan ze er gewoon blijven wonen.