Het zal er van afhangen waar dat perceel ligt,
wat je er mee kan en mag,
wat het bestemmingsplan is.........etc.

Dit zegt boerderij.nl in jan. 2013
Nieuwegein – De waarde van bosgrond ligt al jaren rond de 10.000 euro per hectare. Dit zegt makelaarsvereniging NVM, vakgroep Agrarisch & Landelijk Vastgoed.

Er is weinig vraag naar bosgrond, laat de NVM weten. Het aantal transacties is ook zeer gering. Gemiddeld wordt voor bosgrond tussen de 7.500 en 12.500 euro per hectare betaald. Voor bosgrond inclusief jachtrechten wordt soms meer betaald, aldus de makelaarsvereniging.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Dus 38 are is tussen de € 2.850,- (38 x € 75,-) en € 4.750 (38 x € 125,-) waard, als ik het goed heb berekend?
Computoon
10 jaar geleden
Die berekening is juist, want 1 hectare = 100 aren.
38/100 * 7500 = 2850.- en
38/100 * 12.500 = 4750.-
Antoni
10 jaar geleden
momopoyolo, gelden deze cijfers ook voor België/Vlaanderen? De vraagstelster woont namelijk in Ninove, ten westen van Brussel.