Wie is de beste woningorganisatie in Amsterdam om in te schrijven?

Ik ben op zoek naar een huur woning in Amsterdam en ik kom alleen maar organisaties tegen waar ik 15€,20€,€30 kwijt ben aan inschrijfgelden voor 1 a 2 maanden. Velen van deze zijn volgens Google/forums onbetrouwbaar, of je moet reageren op dure 0900 nr's. Aangezien het geen zin heeft me op meerdere organisaties in te schrijven, vroeg ik me af welke het meest betrouwbaar en efficiënt is. Iemand een idee, er zijn er echt veel in Amsterdam!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als student kun je je het beste inschrijven bij Studenten Woningweb: http://www.studentenwoningweb.nl/Inschrijven.aspx
Wanneer je niet op zoek bent naar studentenhuisvesting, kun je je voor alle overige woonruimte inschrijven bij WoningNet: https://www2.woningnet.nl/ Via die organisatie worden alle corporatiewoningen in Amsterdam en omgeving verhuurt. Beide zijn niet-commerciële organisaties die nauw samenwerken met de gemeente Amsterdam.
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Dan kun je je het beste bij WoningNet inschrijven. Alle huurwoningen van corporaties worden via WoningNet aangeboden.